Salut! Ma numesc Maiuru
Valentin, am 24 de ani sunt din municipiul Giurgiu. Statutul meu social si
profesional ma defineste astfel: sunt o fire comunicativa, sociabila si plina
de initiativa. Ca student al Universitatii Bucuresti, specializarea
Psihopedagogie Speciala imi place sa ajut oamenii in mod dezinteresat, este
primordial ca orice relatie care se stabileste intre mine si ceilalti
interlocutori sa fie bazata pe afectivitate si sprijin reciproc, zodia balanta
a construit in mine un spirit justitiar, corect si prietenos. Sunt un optimist
incurabil, imi place sa finalizez orice lucru inceput indiferent de
circumstante. Imi plac provocarile in sensul pozitiv, sunt pacifist si nu imi
place sa persiste dusmania si neincrederea intre oameni. capacitatea de a anticipa anumite lucruri pe
care le pot pune in practica in viata cotidiana. Ma
atrag toate lucrurile frumoase, fie ca este vorba de natura, sport, muzica,
dans, printre hobby-urile mele aflandu-se: metinul, muzica si dansul.
Gamificarea Gamificarea este o tehnica care foloseste elementele specifice jocurilor in diferite domenii: educatie, sport, sanatate, marketing, divertisment, etc. Este o caracteristica adaugata aplicatiilor software, programelor, site-urilor web si deverselor activitati, utilizandu-se elemente de tip "joc" si anume: niveluri, misiuni, trofee, puncte, tabela de scor, premii, cu scopul de a motiva si a implica persoanele interesate. Aceste elemente sunt gandite cu mare atentie in faza de proiectare a gamificarii, astfel incat sa tina cont de obiective, specificul activitatilor derulate, specificul jucatorilor, nivelul de implicare, durata s.a. . In acest sens, poate exista si reversul medaliei, iar o implementare facuta "dupa ureche", cum a fost cazul unor aplicatii e-Learning dezvoltate, fara a fi respectate principiile fundamentale ale gamificarii, au dus la rezultate foarte slabe. De exemplu in domeniul educatiei, la nivel mondial se dezvolta o noua tendinta si ...
Comentarii
Trimiteți un comentariu